
Marketing
In 2018 werd wereldwijd bijna 70 miljard dollar besteed aan sportsponsoring. Dat is een stijging van bijna 50% ten opzichte van 2008. Experts voorspellen dat de stijgende trend zich ook in de komende jaren zal verderzetten. Er zijn wel twintig goeie redenen op te noemen waarom sportsponsoring en sportmarketing goeie investeringen zijn voor elk merk, hier zijn er alvast vier.

Business Clubs
Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw, toen een onbekende drukker een zethaak met letters nam en ze door elkaar husselde om een font-catalogus te maken.

Activatiecampagne
KV Kortrijk heeft een fanbase met een gemiddelde leeftijd van 36,2jaar, de jongste in het Belgisch profvoetbal! Onze grootste troef is dat de fans erg nauw bij de club betrokken worden. Dit zorgt voor een sterke interactie tussen club en supporter. We werken nauw samen met de marketingteams van onze partners en zorgen voor een op maatgemaakte strategie.

Events
Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw, toen een onbekende drukker een zethaak met letters nam en ze door elkaar husselde om een font-catalogus te maken.

eSports
Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw, toen een onbekende drukker een zethaak met letters nam en ze door elkaar husselde om een font-catalogus te maken.