Veelgestelde vragen - FAQ

TICKETS

Zit je even vast in ons ticketing-systeem? Vaak komt het probleem doordat er 2 tickets op 1 naam staan in het winkelmandje. Sinds dit seizoen is het namelijk verplicht vanuit de Pro League dat ieder individueel ticket op 1 naam staat.

Hier leggen we uit hoe je dit kan doen.

  1. Surf naar tickets.kvk.be
  2. Kies een wedstrijd en reserveer jouw plaats(en) in Tribune 2 of 4
  3. Vul bij ‘identifier’ jouw e-mailadres in, zo voeg je een ticket toe op naam
    Opgelet: per ticket moet er een unieke identifier ingevuld worden.
  4. Kies het juiste kopertype: ‘Volwassene’ of ‘Kind -12’
  5. Vul rechtsonder jouw voucher code in
  6. Je ontvangt, na betaling, jouw e-ticket in je mailbox

Probeer je even in een andere internet-browser? Wij adviseren om te werken met Google Chrome of Firefox. Doe een nieuwe poging om je transactie af te ronden. Laat dan niet te veel tijd verstrijken als je op de betaalterminal zit. Probeer dit in één vlotte handeling af te ronden.

Ondervind je nog steeds problemen, neem dan even contact met ons secretariaat via info@kvk.be.

KVK Paycard

Neen! Je abonnement fungeert als én abonnement én KVK Paycard. Je kan dus perfect je geld opladen op je KVK-abonnement.

Je kan jouw paycard online opladen! Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Log in met jouw KVK-account in onze ticketshop.
  2. Klik op ‘LAAD HIER JOUW PAYCARD OP’.
  3. Vul jouw kaartnummer in (je vindt dit nummer, dat begint met 06, rechtsboven op de achterkant van jouw paycard of abonnement) en druk daarna op enter. Nu verschijnt jouw huidige saldo.
  4. Via de schuifbalk kan je het oplaadbedrag kiezen. Je kan een oplaadbedrag tussen 1 en 100 euro kiezen. Alle MyKVK-leden, abonnees, krijgen bij oplading vanaf 20 euro op hun abonnement 10% extra! Kocht je jouw abonnement 2023-2024 voor 10 juli, dan wordt dat 19%
  5. Klik vervolgens op ‘samenvatting’ om door te gaan naar de betaling. Na een succesvolle betaling staat het geld meteen op jouw paycard.

Je kan je paycard uiteraard ook nog steeds opladen op het secretariaat tijdens de week of aan de oplaadpunten in het stadion op wedstrijddagen.

Door een technische storing, kan u het volledige saldo op uw kaart even niet online raadplegen. Van zodra u uw kaart op een kassa in het Guldensporenstadion legt, zal u het volledige saldo opnieuw kunnen zien.

Wil je saldo’s samenvoegen? Dan moet je langskomen op het secretariaat tijdens de week.

Praktisch

Het secretariaat van KV Kortrijk bevindt zich in de Moorseelsestraat 111b, in Kortrijk. Het situeert zich rechtover parking Wembley. Je vindt het secretariaat links van het stadion, aangeduid door ‘ticket -en fanshop’.

Het secretariaat is elke werkdag open van 14u tot 17u30. Gewijzigde openingsuren worden meegedeeld via de website en de andere KVK-kanalen.

Dit is geen probleem. We blokkeren je verloren abonnement en voor € 5 krijg je een nieuw abonnement. Dit moet afgehaald worden in het secretariaat van KVK tijdens de openingsuren op vertoon van je identiteitskaart. Indien er nog geld op het verloren abonnement stond, kan dit overgezet worden op het nieuwe abonnement.

Het saldo op een KVK Paycard kan niet gerecupereerd worden en is dus verloren. Om dit te voorkomen raden we aan om je geld op je abonnement te zetten of om met je bankkaart te betalen.

Spreek de ticketsuppoosten die vooraan aan de toegangspoorten staan aan en zij zullen je verder helpen.

Daarna is het belangrijk dat je vóór de volgende thuiswedstrijd tijdens de openingsuren in het secretariaat langskomt om het probleem op te lossen. Het secretariaat is niét open op de wedstrijddag.

ABONNEMENTEN 23-24

Vrienden en Familie stelt je in staat om verschillende accounts aan elkaar te koppelen zodat je makkelijk meerdere abonnementen samen kunt afrekenen en zo ook verschillende plaatsten naast elkaar kunt selecteren.

Het stappenplan vind je hier.

Je vindt je accountnummer of mailadres terug in het ticketsysteem nadat je ingelogd bent.

Het stappenplan vind je hier.

Ons 16de opeenvolgende seizoen in de Jupiler Pro League is er opnieuw één met 16 clubs. Dit betekent ook een nieuw competitieformat.

Alle info lees je hier.

Je kan je vragen kwijt in de chatbot in de ticketshop, via info@kvk.be of geef een seintje op 056 96 01 90.

Alle info vind je hier.

MyKVK

MyKVK is een exclusief lidmaatschap voor al onze (halfseizoen-)abonnees. Dit lidmaatschap is automatisch inbegrepen in het (halfseizoen-)abonnement.

Al onze (halfseizoen-)abonnees zullen in het seizoen 2023-2024 dus automatisch ook MyKVK-leden worden. Dit unieke lidmaatschap is in eerste instantie ook alleen voor hen voorbehouden.

Onze MyKVK-leden, onze (halfseizoen-)abonnees, genieten door hun MyKVK-lidmaatschap van 4 grote voordelen:

  • Exclusieve content
  • Beslissingsrecht
  • Voorrang
  • Kortingen

Meer dan ooit zal je betrokken worden bij de werking van onze club en zal je mee de toekomst bepalen. Benieuwd naar de voordelen en inhoud van MyKVK? Klik hier voor meer info.

Bij de online aankoop van een (halfseizoen-)abonnement word je automatisch MyKVK-lid.

Ben je langsgeweest in ons secretariaat? Volg dan even de stappen hieronder.

Hoe MyKVK activeren?

Stap 1: Rechtsboven op de website zie je ‘aanmelden’, daar kan je je registreren.

Stap 2: Klik op “account aanmaken” en vul jouw gegevens in. Belangrijk hierbij is dat je hetzelfde e-mailadres invult als op het secretariaat.

Stap 3: Je ontvangt een bevestigingsmail, klik vervolgens op de knop ‘activeren’.

Stap 4: Proficiat! Je KVK-account is aangemaakt.

Stap 5: ’s Nachts wordt onze database bijgewerkt. Jouw (halfseizoen-)abonnement wordt, via je e-mailadres, gekoppeld aan jouw account. Je bent nu MyKVK-lid!

Was je vorig jaar of 2 seizoenen geleden abonnee? Log je dan gewoon in op de website. Dan is jouw account opnieuw geactiveerd.