Veelgestelde vragen - FAQ

TICKETS

Zit je even vast in ons ticketing-systeem? Vaak komt het probleem doordat er 2 tickets op 1 naam staan in het winkelmandje. Sinds dit seizoen is het namelijk verplicht vanuit de Pro League dat ieder individueel ticket op 1 naam staat.

Hier leggen we uit hoe je dit kan doen.

  1. Surf naar tickets.kvk.be
  2. Kies een wedstrijd en reserveer jouw plaats(en) in Tribune 2 of 4
  3. Vul bij ‘identifier’ jouw e-mailadres in, zo voeg je een ticket toe op naam
    Opgelet: per ticket moet er een unieke identifier ingevuld worden.
  4. Kies het juiste kopertype: ‘Volwassene’ of ‘Kind -12’
  5. Vul rechtsonder jouw voucher code in
  6. Je ontvangt, na betaling, jouw e-ticket in je mailbox

Probeer je even in een andere internet-browser? Wij adviseren om te werken met Google Chrome of Firefox. Doe een nieuwe poging om je transactie af te ronden. Laat dan niet te veel tijd verstrijken als je op de betaalterminal zit. Probeer dit in één vlotte handeling af te ronden.

Ondervind je nog steeds problemen, neem dan even contact met ons secretariaat via info@kvk.be.

HALFSEIZOENABONNEMENTEN

Fans die dit seizoen nieuwe abonnee worden bij KV Kortrijk, volgen onderstaand stappenplan in het nieuw ticketingsysteem van Roboticket.

Stap 1: Surf naar tickets.kvk.be en log je in met jouw KVK-account

Stap 2: Klik op de banner ‘Halfseizoenabonnementen 2022-2023’

Stap 3: Kies een plaats in het stadionplan

Stap 4: Vul jouw e-mailadres in in het veld met ‘gebruikersidentificatie’. Klik vervolgens op toewijzen. Zo zorgen we ervoor dat het abonnement op jouw naam staat

Stap 5: Selecteer het correcte prijs-type & jouw verzendmethode (ophalen of opsturen)

Stap 6: Selecteer jouw betaalmethode en klik in het volgende scherm op kaart

Stap 7: Je kan betalen en je krijgt een mail met bevestiging en je kan in jouw account jouw abonnement raadplegen

Dit is onze vroegboek-korting. Koop je jouw abonnement sneller, dan geniet je van een goedkoper tarief!

Deze goedkopere prijzen gelden tot en met zondag 18 december, de dag van de WK-finale. Daarna worden de prijzen voor een halfseizoenabonnement verhoogd.

Was je de vorige seizoenen al abonnee, kocht je dit seizoen al minstens 3 keer een ticket of tekende je in op een ticketpakket?

Dan kan je profiteren van het “Welkom Terug”-tarief, een korting op het basistarief.

We werken dit seizoen met een ander ticketingsysteem. Mochten er zich problemen voordoen in dit nieuwe ticketingsysteem en u hebt recht op dit tarief, kan u steeds contact opnemen via de chatbox, via telefoon (056/96.01.90) en mail (info@kvk.be) of langskomen op het secretariaat. We helpen u dan zo snel mogelijk verder.

Zit je even vast in ons ticketing-systeem? Vaak komt het probleem doordat er 2 abonnementen op 1 naam staan in het winkelmandje. Sinds dit seizoen is het namelijk verplicht vanuit de Pro League dat ieder individueel ticket of abonnement op 1 naam staat.

Hier leggen we uit hoe je dit kan doen.

Als particulier kan je slechts 1 abonnement per persoon hebben. Abonnementen zijn ten allen tijde persoonsgebonden en voor individueel gebruik. Met het oog op volgend seizoen is het van groot belang om alle contactgegevens correct en persoonlijk in te vullen. Zo kan je genieten van alle voordelen van het MyKVK-lidmaatschap.

Je kan je abonnement elke werkdag afhalen tussen 14u en 17u30 in ons secretariaat. Breng je identiteitskaart of bevestigingsmail mee. Gewijzigde openingsuren worden meegedeeld via de website en de andere KVK-kanalen.

Abonnementen worden verstuurd tot en met 6 december. Je kan ze uiteraard ook steeds ophalen op het secretariaat.

Vanaf 7 december zijn ze verplicht op te halen op het secretariaat.

KVK Paycard

Neen! Je abonnement fungeert als én abonnement én KVK Paycard. Je kan dus perfect je geld opladen op je KVK-abonnement.

Je kan jouw paycard online opladen! Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Log in met jouw KVK-account in onze ticketshop.
  2. Klik op ‘LAAD HIER JOUW PAYCARD OP’.
  3. Vul jouw kaartnummer in (je vindt dit nummer, dat begint met 06, rechtsboven op de achterkant van jouw paycard of abonnement) en druk daarna op enter. Nu verschijnt jouw huidige saldo.
  4. Via de schuifbalk kan je het oplaadbedrag kiezen. Je kan een oplaadbedrag tussen 1 en 100 euro kiezen. Alle MyKVK-leden, abonnees, krijgen bij oplading vanaf 20 euro op hun abonnement 10% extra!
  5. Klik vervolgens op ‘samenvatting’ om door te gaan naar de betaling. Na een succesvolle betaling staat het geld meteen op jouw paycard.

Je kan je paycard uiteraard ook nog steeds opladen op het secretariaat tijdens de week of aan de oplaadpunten in het stadion op wedstrijddagen.

Wil je saldo’s samenvoegen? Dan moet je langskomen op het secretariaat tijdens de week.

Praktisch

Het secretariaat van KV Kortrijk bevindt zich in de Moorseelsestraat 111b, in Kortrijk. Het situeert zich rechtover parking Wembley. Je vindt het secretariaat links van het stadion, aangeduid door ‘ticket -en fanshop’.

Het secretariaat is elke werkdag open van 14u tot 17u30. Gewijzigde openingsuren worden meegedeeld via de website en de andere KVK-kanalen.

Dit is geen probleem. We blokkeren je verloren abonnement en voor € 5 krijg je een nieuw abonnement. Dit moet afgehaald worden in het secretariaat van KVK tijdens de openingsuren op vertoon van je identiteitskaart. Indien er nog geld op het verloren abonnement stond, kan dit overgezet worden op het nieuwe abonnement.

Het saldo op een KVK Paycard kan niet gerecupereerd worden en is dus verloren. Om dit te voorkomen raden we aan om je geld op je abonnement te zetten of om met je bankkaart te betalen.

Spreek de ticketsuppoosten die vooraan aan de toegangspoorten staan aan en zij zullen je verder helpen.

Daarna is het belangrijk dat je vóór de volgende thuiswedstrijd tijdens de openingsuren in het secretariaat langskomt om het probleem op te lossen. Het secretariaat is niét open op de wedstrijddag.

MyKVK

MyKVK is een exclusief lidmaatschap voor al onze abonnees. Dit lidmaatschap is automatisch inbegrepen in het abonnement.

Al onze abonnees zullen in het seizoen 2022-2023 dus automatisch ook MyKVK-leden worden. Dit unieke lidmaatschap is in eerste instantie ook alleen voor hen voorbehouden.

Onze MyKVK-leden, onze abonnees, genieten door hun MyKVK-lidmaatschap van 4 grote voordelen:

  • Exclusieve content
  • Beslissingsrecht
  • Voorrang
  • Kortingen

Meer dan ooit zal je betrokken worden bij de werking van onze club en zal je mee de toekomst bepalen. Benieuwd naar de voordelen en inhoud van MyKVK? Klik hier voor meer info.

Bij de online aankoop van een abonnement word je automatisch MyKVK-lid.

Ben je langsgeweest in ons secretariaat? Volg dan even de stappen hieronder.

Hoe MyKVK activeren?

Stap 1: Rechtsboven op de website zie je ‘aanmelden’, daar kan je je registreren.

Stap 2: Klik op “account aanmaken” en vul jouw gegevens in. Belangrijk hierbij is dat je hetzelfde e-mailadres invult als op het secretariaat.

Stap 3: Je ontvangt een bevestigingsmail, klik vervolgens op de knop ‘activeren’.

Stap 4: Proficiat! Je KVK-account is aangemaakt.

Stap 5: ’s Nachts wordt onze database bijgewerkt. Jouw abonnement wordt, via je e-mailadres, gekoppeld aan jouw account. Je bent nu MyKVK-lid!

Was je vorig jaar of 2 seizoenen geleden abonnee? Log je dan gewoon in op de website. Dan is jouw account opnieuw geactiveerd.