Veelgestelde vragen - FAQ

ABO 25-26

Had je al een abonnement in het seizoen ’24-’25? Volg dan het stappenplan via deze link om jouw abonnement 2025-2026 aan te kopen.

Ben je een nieuwe abonnee ’25-’26? Volg dan het stappenplan via deze link om jouw abonnement aan te kopen.

De club voerde dit seizoen een stevige prijsdaling door. Het volledige prijsoverzicht vind je hier.

Kies jij voor een abonnement in de familietribune? Dan kan je een gratis abonnement scoren voor jouw kind! 1 betalende volwassene en 1 gratis kind is een voordeel van 80 euro! Alle info lees je hier.

Het familievoordeel kan niet enkel verzilverd worden op het secretariaat, maar vanaf dit seizoen ook online. Hoe dit in zijn werk gaat, lees je hier.

Hoe vroeger je jouw abonnement bemachtigt, hoe meer extra voordelen je als abonnee krijgt! Alle voordelen lees je hier nog eens na.

We werken niet met een voorrangsperiode. Voor onze (halfseizoen-)abonnees ’24-’25 blijft hun plaats wel voor hen gereserveerd tot en met 14 juli 2025.

Ook de basis-MyKVK-voordelen lopen door tot dan. De “early bird-extra’s” ’24-’25 vervallen wel al op 12 juni 2025.

Vrienden en Familie stelt je in staat om verschillende accounts aan elkaar te koppelen zodat je makkelijk meerdere tickets/abonnementen samen kunt afrekenen en zo ook verschillende plaatsten naast elkaar kunt selecteren.

Het stappenplan vind je hier.

Je vindt je accountnummer of mailadres terug in het ticketsysteem nadat je ingelogd bent.

Het stappenplan vind je hier.

Vanaf het seizoen ’25-’26 moet iedereen boven de 16 jaar met een ticketing-account bij KVK vanuit de Belgische overheid eenmalig verplicht geverifieerd worden. Om ervoor te zorgen dat jouw account in orde is, kan je de nodige stappen ondernemen via deze link.

Ook dit seizoen voorzien we een speciaal tarief voor de clubs uit Groot-Kortrijk. Dat zijn KFC Aalbeke, WS Bellegem, KRC Bissegem, FC Gullegem, KDNS Heule (Ladies), KSV Kortrijk, KFC Marke, KSCT Menen, Sparta Petegem, KSV Rumbeke, Wikings Kortrijk & Zwevegem Sport.

Alle jeugdspelers tot en met 18 jaar en vrijwilligers van de club kunnen van dit voordeeltarief genieten in de staan- en familietribune. Alle info lees je hier.

Als KVK willen we de meest toegankelijke club blijven. We voorzien daarom ook voordeeltarieven voor onze G-voetbalwerking en sociale tarieven via de UiTPAS. Al deze voordeeltarieven zullen in het secretariaat te verzilveren zijn.

Wil je als supporter met een beperking naar KVK komen? Het Guldensporenstadion is toegankelijk voor iedereen. Je kan alle info vinden via deze link.

Je kan je vragen kwijt in de chatbot in de ticketshop, via info@kvk.be of geef een seintje op 056 96 01 90.

Alle info vind je hier.

Bestel je online en kies je voor verzending, dan betaal je een verzendingskost per bestelling van 7,5 euro. Vanaf begin juli worden de abonnementen dan opgestuurd. Zo krijg je je abonnement zeker op tijd in de bus. Vanaf 25 juli kan je niet meer voor verzending kiezen, zo garanderen we dat iedereen tijdig zijn kaartje in de bus heeft.

Ben je al abonnee? Dan kan het consumptie-saldo op je huidige abonnement worden overgezet naar je nieuwe abonnement 2025-2026. Wij doen dit voor jou op ons secretariaat.

Geraak je niet meteen op ons secretariaat? Je zal ook nog steeds kunnen betalen met jouw oude abo-kaartje.

Probeer je even in een andere internet-browser? Wij adviseren om te werken met Google Chrome of Firefox. Doe een nieuwe poging om je transactie af te ronden. Laat dan niet te veel tijd verstrijken als je op de betaalterminal zit. Probeer dit in één vlotte handeling af te ronden.

Ondervind je nog steeds problemen, neem dan even contact met ons secretariaat via info@kvk.be.

Voor het eerst sinds lang treden we komend seizoen aan op het tweede niveau in België, de Challenger Pro League.

Via deze link frissen we het competitieformat op. De kalender vind je hier.

Eventuele Promotion Play-offs (excl. barragewedstrijd) zijn inbegrepen in het abonnement.

TICKETS

Zit je even vast in ons ticketing-systeem? Vaak komt het probleem doordat er 2 tickets op 1 naam staan in het winkelmandje. Sinds dit seizoen is het namelijk verplicht vanuit de Pro League dat ieder individueel ticket op 1 naam staat.

Hier leggen we uit hoe je dit kan doen.

  1. Surf naar tickets.kvk.be
  2. Kies een wedstrijd en reserveer jouw plaats(en).
  3. Vul bij ‘identifier’ jouw e-mailadres in, zo voeg je een ticket toe op naam
    Opgelet: per ticket moet er een unieke identifier ingevuld worden.
  4. Kies het juiste kopertype: ‘Volwassene’ of ‘Kind -12’
  5. Vul rechtsonder jouw voucher code in
  6. Je ontvangt, na betaling, jouw e-ticket in je mailbox

MyKVK

MyKVK is een exclusief lidmaatschap voor al onze abonnees. Dit lidmaatschap is automatisch inbegrepen in het abonnement.

Al onze abonnees zullen in het seizoen 2025-2026 dus automatisch ook MyKVK-leden worden. Dit unieke lidmaatschap is in eerste instantie ook alleen voor hen voorbehouden.

Onze MyKVK-leden, onze abonnees, genieten door hun MyKVK-lidmaatschap van 4 grote voordelen:

  • Exclusieve content
  • Beslissingsrecht
  • Voorrang
  • Kortingen

Zo krijgen ze extra kortingen in de fanshop, genieten ze van exclusieve content en mogen ze mee beslissen over het reilen en zeilen van de club. Benieuwd naar alle voordelen en inhoud van MyKVK? Klik hier voor meer info.

Bij de online aankoop van een abonnement word je automatisch MyKVK-lid.

Ben je langsgeweest in ons secretariaat? Volg dan even de stappen hieronder.

Hoe MyKVK activeren?

Stap 1: Rechtsboven op de website zie je ‘aanmelden’, daar kan je je registreren.

Stap 2: Klik op “account aanmaken” en vul jouw gegevens in. Belangrijk hierbij is dat je hetzelfde e-mailadres invult als op het secretariaat.

Stap 3: Je ontvangt een bevestigingsmail, klik vervolgens op de knop ‘activeren’.

Stap 4: Proficiat! Je KVK-account is aangemaakt.

Stap 5: ’s Nachts wordt onze database bijgewerkt. Jouw abonnement wordt, via je e-mailadres, gekoppeld aan jouw account. Je bent nu MyKVK-lid!

Was je al abonnee? Log je dan gewoon in op de website. Dan is jouw account opnieuw geactiveerd.

KVK Paycard

Neen! Je abonnement fungeert als én abonnement én KVK Paycard. Je kan dus perfect je geld opladen op je KVK-abonnement.

Je kan jouw paycard online opladen! Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Log in met jouw KVK-account in onze ticketshop.
  2. Klik op ‘LAAD HIER JOUW PAYCARD OP’.
  3. Vul jouw kaartnummer in (je vindt dit nummer, dat begint met 06, op de achterkant van jouw paycard of abonnement) en druk daarna op enter. Nu verschijnt jouw huidige saldo.
  4. Via de schuifbalk kan je het oplaadbedrag kiezen. Je kan een oplaadbedrag tussen 1 en 100 euro kiezen. Alle MyKVK-leden, abonnees, krijgen bij oplading vanaf 20 euro op hun abonnement 10% extra! Kocht je jouw abonnement 2025-2026 voor 15 juli, dan wordt dat 19%
  5. Klik vervolgens op ‘samenvatting’ om door te gaan naar de betaling. Na een succesvolle betaling staat het geld meteen op jouw paycard.

Je kan je paycard uiteraard ook nog steeds opladen op het secretariaat tijdens de week of aan de oplaadpunten in het stadion op wedstrijddagen.

Wil je saldo’s samenvoegen? Dan moet je langskomen op het secretariaat tijdens de week.

Praktisch

Het secretariaat van KV Kortrijk bevindt zich in de Moorseelsestraat 111b, in Kortrijk. Het situeert zich rechtover parking Wembley. Je vindt het secretariaat links van het stadion, aangeduid door ‘ticket -en fanshop’.

Het secretariaat is elke werkdag open van 14u tot 17u30. Gewijzigde openingsuren worden meegedeeld via de website en de andere KVK-kanalen.

Dit is geen probleem. We blokkeren je verloren abonnement en voor € 5 krijg je een nieuw abonnement. Dit moet afgehaald worden in het secretariaat van KVK tijdens de openingsuren op vertoon van je identiteitskaart. Indien er nog geld op het verloren abonnement stond, kan dit overgezet worden op het nieuwe abonnement.

Het saldo op een KVK Paycard kan niet gerecupereerd worden en is dus verloren. Om dit te voorkomen raden we aan om je geld op je abonnement te zetten of om met je bankkaart te betalen.

Spreek de ticketsuppoosten die vooraan aan de toegangspoorten staan aan en zij zullen je verder helpen.

Daarna is het belangrijk dat je vóór de volgende thuiswedstrijd tijdens de openingsuren in het secretariaat langskomt om het probleem op te lossen. Het secretariaat is niét open op de wedstrijddag.