
Masui is een Kerel
KV Kortrijk heeft zich versterkt met Ken Masui. De Japanse offensieve middenvelder wordt gehuurd met aankoopoptie.
De 25-jarige Masui speelde de afgelopen zes maanden op huurbasis bij Beerschot. Ken Masui komt nu op huurbasis over van het Japanse Nagoya Grampus, dezelfde club als ex-Kerel Haruya Fujii, die in het verleden eveneens zijn stempel drukte bij KV Kortrijk.
“We zijn erg blij dat we Ken kunnen verwelkomen bij KV Kortrijk”, zegt Nils Vanneste, Sporting Director bij KVK. “Hij brengt creativiteit, energie en maturiteit mee. We geloven dat hij met zijn kwaliteiten een belangrijke rol kan spelen binnen onze ploeg.”
Ook Masui kijkt uit naar zijn nieuwe uitdaging: “KV Kortrijk is een club met ambitie, een trouwe achterban en een duidelijk project. Vanaf de eerste gesprekken voelde ik veel vertrouwen. Ik kan niet wachten om het shirt van KV Kortrijk te dragen en alles te geven voor de supporters.”
KV Kortrijk heet Ken van harte welkom bij KV Kortrijk en wenst hem veel succes in het Guldensporenstadion.














