Veelgestelde vragen - FAQ

Praktisch

Je kan je abonnement elke werkdag afhalen tussen 14u en 17u30 in ons secretariaat. Breng je identiteitskaart of bevestigingsmail mee. Gewijzigde openingsuren worden meegedeeld via de website en de andere KVK-kanalen.

Het secretariaat van KV Kortrijk bevindt zich in de Moorseelsestraat 111b, in Kortrijk. Het situeert zich rechtover parking Wembley. Je vindt het secretariaat links van het stadion, aangeduid door ‘ticket -en fanshop’.

Het secretariaat is elke werkdag (van maandag tot vrijdag) open van 14u tot 17u30. Gewijzigde openingsuren worden meegedeeld via de website en de andere KVK-kanalen.

Afgeronde transacties worden telkens op één moment in de week verwerkt door onze collega’s. Meestal krijg je deze een grote week na je bestelling thuis in de bus.

Dit is geen probleem. We blokkeren je verloren abonnement en voor € 5 krijg je een nieuw abonnement. Dit moet afgehaald worden in het secretariaat van KVK tijdens de openingsuren op vertoon van je identiteitskaart. Indien er nog geld op het verloren abonnement stond, kan dit overgezet worden op het nieuwe abonnement.

Het saldo op een KVK Paycard kan niet gerecupereerd worden en is dus verloren. Om dit te voorkomen raden we aan om je geld op je abonnement te zetten of om met je bankkaart te betalen.

Spreek de ticketsuppoosten die vooraan aan de toegangspoorten staan aan en zij zullen je verder helpen.

Daarna is het belangrijk dat je vóór de volgende thuiswedstrijd tijdens de openingsuren in het secretariaat langskomt om het probleem op te lossen. Het secretariaat is niét open op de wedstrijddag.

Aankoop

Abonnees die vorig seizoen al abonnee waren en hun abonnement verlengen, volgen onderstaand stappenplan in het nieuw ticketingsysteem van Roboticket.

Stap 1: Surf naar tickets.kvk.be en log je in met jouw KVK-account

Stap 2: Klik op de banner ‘Abonnementen 2022-2023’

Stap 3: Controleer of jouw abonnementsplaats klopt. Wil je verlengen op dezelfde plaats? Dan klik je op het winkelmandje. Wil je een nieuwe plaats? Klik op ‘Koop een ticket met een nieuwe stoel’.

IK VERLENG OP DEZELFDE PLAATS

Stap 4: Klik op het winkelmandje en klik op volgende

Stap 5: Selecteer of je graag een factuur wil of niet

Stap 6: Selecteer jouw prijs & jouw verzendmethode (ophalen of opsturen)

Stap 7: Selecteer jouw betaalmethode en klik in het volgende scherm op kaart

Stap 8: Je kan betalen

Stap 9: Je krijgt een mail met bevestiging en je kan in jouw account jouw abonnement raadplegen

IK WIL EEN NIEUWE PLAATS

Stap 4: Kies een nieuwe plaats in het stadionplan

Stap 5: Selecteer of je graag een factuur wil of niet

Stap 6: Selecteer jouw prijs & jouw verzendmethode (ophalen of opsturen)

Stap 7: Selecteer jouw betaalmethode en klik in het volgende scherm op kaart

Stap 8: Je kan betalen

Stap 9: Je krijgt een mail met bevestiging en je kan in jouw account jouw abonnement raadplegen

Abonnees die dit seizoen nieuwe abonnee worden bij KV Kortrijk, volgen onderstaand stappenplan in het nieuw ticketingsysteem van Roboticket.

Stap 1: Surf naar tickets.kvk.be en log je in met jouw KVK-account

Stap 2: Klik op de banner ‘Abonnementen 2022-2023’

Stap 3: Kies een plaats in het stadionplan

Stap 4: Selecteer of je graag een factuur wil of niet

Stap 5: Vul jouw e-mailadres in in het veld met ‘gebruikersidentificatie’. Klik vervolgens op toewijzen. Zo zorgen we ervoor dat het abonnement op jouw naam staat

Stap 6: Selecteer het correcte prijs-type & jouw verzendmethode (ophalen of opsturen)

Stap 7: Selecteer jouw betaalmethode en klik in het volgende scherm op kaart

Stap 8: Je kan betalen

Stap 9: Je krijgt een mail met bevestiging en je kan in jouw account jouw abonnement raadplegen

Als particulier kan je slechts 1 abonnement per persoon hebben. Abonnementen zijn ten allen tijde persoonsgebonden en voor individueel gebruik. Met het oog op volgend seizoen is het van groot belang om alle contactgegevens correct en persoonlijk in te vullen. Zo kan je genieten van alle voordelen van het MyKVK-lidmaatschap.

Probeer je even in een andere internet-browser? Wij adviseren om te werken met Google Chrome of Firefox. Doe een nieuwe poging om je transactie af te ronden. Laat dan niet te veel tijd verstrijken als je op de betaalterminal zit. Probeer dit in één vlotte handeling af te ronden.

Ondervind je nog steeds problemen, neem dan even contact met ons secretariaat via info@kvk.be.

KVK Paycard

Neen! Je abonnement fungeert als én abonnement én KVK Paycard. Je kan dus perfect je geld opladen op je KVK-abonnement.

Ben je al abonnee? Dan kan het consumptie-saldo op je huidige abonnement worden overgezet naar je nieuwe abonnement 2022-2023. Wij doen dit voor jou op ons secretariaat.

Geraak je niet meteen op ons secretariaat? Je zal ook nog steeds kunnen betalen met jouw oude abo-kaartje.

Jouw KVK-abonnement al aangekocht voor de 1e oefenwedstrijd tegen Heule op 17 juni? Dan krijg jij alvast een gratis drankje op jouw nieuwe abokaart voor deze oefenmatch.

MyKVK

MyKVK is een exclusief lidmaatschap voor al onze abonnees. Dit lidmaatschap is automatisch inbegrepen in het abonnement.

Al onze abonnees zullen in het seizoen 2022-2023 dus automatisch ook MyKVK-leden worden. Dit unieke lidmaatschap is in eerste instantie ook alleen voor hen voorbehouden.

Onze MyKVK-leden, onze abonnees, genieten door hun MyKVK-lidmaatschap van 4 grote voordelen:

  • Exclusieve content
  • Beslissingsrecht
  • Voorrang
  • Kortingen

Meer dan ooit zal je betrokken worden bij de werking van onze club en zal je mee de toekomst bepalen. Benieuwd naar de voordelen en inhoud van MyKVK? Klik hier voor meer info.

Bij de online aankoop van een abonnement word je automatisch MyKVK-lid.

Ben je langsgeweest in ons secretariaat? Volg dan even de stappen hieronder.

Hoe MyKVK activeren?

Stap 1: Rechtsboven op de website zie je ‘aanmelden’, daar kan je je registreren.

Stap 2: Klik op “account aanmaken” en vul jouw gegevens in. Belangrijk hierbij is dat je hetzelfde e-mailadres invult als op het secretariaat.

Stap 3: Je ontvangt een bevestigingsmail, klik vervolgens op de knop ‘activeren’.

Stap 4: Proficiat! Je KVK-account is aangemaakt.

Stap 5: ’s Nachts wordt onze database bijgewerkt. Jouw abonnement wordt, via je e-mailadres, gekoppeld aan jouw account. Je bent nu MyKVK-lid!

Was je vorig jaar of 2 seizoenen geleden abonnee? Log je dan gewoon in op de website. Dan is jouw account opnieuw geactiveerd.